Snart drar vi.

Som ni kanske sett så har det ploppat upp en ny header här ovanför. (Syns den inte, tryck F5). Alltså är det här jag och Karro kommer hänga under vår resa. Eller ja, när vi har tillgång till dator & internet vill säga. Men om ni vill ha livstecken från oss, när det inte gäller att prata, så är det här ni ska kika. Karro är sämst på att blogga på sin blogg, därför kommer hon också hänga här lite smått.

Det var nog allt jag ville säga. Eller idag har jag packat, helt galet var det. Allt såg så hemskt lite ut när det låg på sängen, men när allt skulle ner i ryggan, ja då var det nästan kört. Men jag lyckades. Den ni. Synd att jag inte tog bild åt er så ni fick se...



Eftersom ni i ett tag framöver i princip bara kommer få se bilder på paradisställen med mig och Karro, så får ni den här finfina bilden på mig och mina underbara vänner!


I morgon är det som sagt sista dagen på ön, så jag ska börja dagen med att träffa Frida, och ha en frukost/brunch/fika/te-stund. Bara prata lite tills hon ska till jobbet, efter det ska jag kila in på stan och försöka hitta en ny sport-BH, sedan ska jag hoppas på att min klänning från Nelly ska komma. Den är på väg (var meningen att jag skulle få den innan jul....), men frågan är bara om den kommer i morgon, eller om den kommer på tisdag. Hade ju vart jäkla surt om den kom på tisdag när jag redan åkt... Efter fyra ska jag träffa Elias en sista gång innan jag åker = joooobbigt! Känner jag mig själv kommer jag gråta floder. Och sen är det bara att packa sig iväg till flyget för att möta Karro där kvart över fem. Och klockan sex lämnar vi ön. Lite senare landar vi på Arlanda, där vi ska ägna natten på golvet. Wihoo. Planet mot andra sidan jorden lyfter 07.10 från Arlanda.


Hej så länge, så får vi se när vi hör av oss igen!
/Visby, Sverige

Kommentarer
Postat av: Mormor

Jag önskar er all lycka på denna resa. hoppas att allt fungerar som ni har planerat. ett kort eller två under resan skulle emottagas gladeligen. KRAMAR I MASSOR FRÅN mormor och morfar

2012-01-09 @ 10:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0