Jag trivs

Jag vill börja med att säga att det här är en bra helg med många vänner och många roligheter! :) nu är jag hemma från stallet där jag och Frida har ridit ut i stormen, det var hemskt trevligt, även om jag försov mig och att frances ville vara lite svårfångad idag. Hehe.

Nu ska jag duscha lite, och sedan adventspynta lite, sätta upp julstjärna i fönstret och lite sådär. Så ska jag nog även ta en tur till affären för att köpa lite karamellfärg, så att jag kan börja göra lite julgodis och så. Mysigt.

Sedan i eftermiddag ska jag på julmarknaden tillsammans med Frida. Vi får hoppas att vi inte blåser bort eller något. Hehe. Efter det ska jag vara med Elias eftersom han kom hem i natt, bästa!!

Dessutom tycker jag om att ha en iPad i mina ägor, även om det faktiskt inte är min... men ändå!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0