Vietnam, Hanoi

Vi åkte på en dagsutflykt till Halong Bay, men eftersom min kamera har blivit stulen, Jem's kamera inte hade några batterier när vi var där så väntar jag fortfarande på Liams bilder därifrån.
det var sviiiiinkallt i Hanoi, så vi gjorde som pingvinerna. (Här har vi sprungit på tre till assköna människor - Marteinn (Island), Laura (Mexico), Andres (Ecuador))
man fick rita på borden på ett fik. Yeey!
vi förflyttade festen till vårt dorm. Japp. vi bodde allihopa i samma dorm insåg vi tyo en timme efter vi hade träffat dem. haha
HAHA, bästa! (Här står vi alltså mitt i vägen, i en rondell. Varför inte?)
Alla blev utkastade från klubben eftersom polisen kom. Så vi fick stå och vänta på trottoaren tills polisen hade fått sin lilla muta, sen var det bara att gå in och fortsätta festen. Fantastiskt bra system!



Sedan blev det dags för mig och Karro att dra oss mot Filippinerna och för Jem&Liam att åka tillbaka till Australien, så här fick vi tyvärr splittras efter ett par underbara veckor tillsammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0