Jobb igen

Ja, precis som rubriken säger så börjar jag jobba igen. Efter en hel vecka med att göra absolut ingenting och inte orkat ta tag i livet så tog jag mig faktiskt upp till posten och hörde om han hade något jobb till mig, och ja, jag börjar på måndag. Jag skulle ha ringt till vikariepoolen också idag, men blev det av? Näpp, simkortet till mobilen hade ju kommit så fixade bara en massa med den hela dagen. Ingen särskilt produktiv dag direkt.

Juste jag har köpt en iPhone nu då min andra smått gav upp när vi var iväg. Troligtvis värmeslag eller något ;)

Ikväll åker jag ut till Själsö och myser med min favorit. Vi ska bland annat laga flygande Jakob. Mums! Och så ska vi till maxi och köpa choklad - 200g chokladkakor för 5kr. I'll be there!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0