Olycka.

Juste! Glömde nästan.. Idag när jag jobbade och var påväg till Terra Nova för att börja dela ut post, då hör jag en smäll långt bort. Tänker inte mer på det, men när jag sen var framme vid Linds ser jag att ett kaos har infunnit sig. Tre bilar står helt söndersmällda, en är heeeeelt pajj. Den ni ser på bilden under alltså. Och massor med bilar hit och dit. Folk som står och ringer (antalgligen ambulans, polis och såna grejer) och ja. Kaos. Helt galet. Jag cyklade bara förbi och stannade inte eftersom jag såg att det var en massa annat folk som hade stannat för att hjälpa till. Tur att det finns snälla människor. 

Sen hann jag inte långt in på Terra Nova-området innan jag hör alla sorters sirener. Och ännu lite senare när jag börjar närma mig stora vägen igen så ser jag en lång bilkö och poliser som dirigerar om trafiken. Man kan säga att det var kaos på Terra Nova, där det i vanliga fall är helt dött, och man knappt ser en själ.


från helagotland.se , klicka på bilden för att komma till artikeln

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0