Ny blogg.

Hej Allihopa!

Nu har jag en gång för alla bytt blogg. Herregud vad skönt det känns, ni anar inte. Om ni nu undrar varför jag har krånglat till allt, era liv, mitt liv, så är det inte så att jag har krånglat till det, jag har bara gjort allt så jäkla mycket lättare. Jag har länge hatat min bloggadress, pluss att ingen kommer ihåg den. Okej, kanske att ni har lärt er den nu lagom tills jag byter. Men den här kommer vara lättare, det känns så iallafall. 

Jag kommer fortsätta att skriva precis som jag gjorde förut, bara att jag kommer hänga här istället. Den andra bloggen kommer även att vara kvar för er som är intresserade att läsa om allt jag har gjort fram tills nu. Isåfall hittar ni den gamla bloggen HÄR.


Börjar den här bloggen med en liten fin bal-bild på mig och min favorit pojke.

Kommentarer
Postat av: MW

vad söt bild!

2011-09-28 @ 13:56:41
URL: http://showerfreesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0