N&F

Idag efter jag hade jobbat klart så bytte jag om och skyndade mig in till stan för att käka lunch med Nicole och Frida. Vi satte oss på Hedbergs och det var sjukt gott och väldigt mysigt. Pratade om både det ena och det andra som vanligt. När Frida var tvungen att gå tillbaka till sitt jobb så gick jag och Nicole upp till Åhléns där jag införskaffade mig en röd(!!) tröja. Eller ja, typ stickad kofta. Hemskt mysig, och den kommer passa perfekt i höst och vinter. :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag faktiskt försöka sova några sekunder för vid kl sex så ska jag möta Karro på coop för att handla mat inför kvällen. Det blir en avskedsmiddag och jag har lovat mig själv att inte gråta, så vi får se hur det går med den saken... Men trevligt kommer det onekligen bli!


och såhär ser den ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0