Lite mer detaljerad onsdag.

Så nu ska ni få höra liite mer ingående vad som egentligen hände igår. Lämnade som sagt mamma vid flygplatsen, inga konstigheter. Jag och Elias lagade mat och det blev katastrofdåligt! Vår fina och goda karbonara-pasta blev total katastrof. Det skärde sig och klumpade sig av någon jävligt bra anledning. Fy vad arg jag var.

Sen åkte jag till Kroppshälsan och fick massage, och jag bestämde mig för att bosätta mig där. herregud vad skönt det var. Och så lugnt och avslappnat på hela stället att jag skulle kunna bara sitta där i flera timmar och dricka apelsinvatten. Sen när jag tog av mig mina skor, såg jag en kändis! wow liksom. Höll på att säga "Hej Robert" till honom, fast jag mycket väl vet att han inte heter det. haha. Det var i varjefall Johan Wester. Hihi. 

På kvällen kom Frida hit och vi hade ett litet fint kafferep. Vi bytte lite bilder och pratade igenom saker som behövdes prata om. Så det var mysigt!

Nu är jag bara hemma och vänder i princip. För vid tre ska jag tillbaka till posten och jobba kväll. Sen har jag faktiskt fått jobb på posten hela nästa vecka också. Underbart bra!

Kommentarer
Postat av: isabelle

:)

2011-09-29 @ 22:40:07
URL: http://isabellesorensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0