En bättre torsdagskväll.

I onsdags planerade jag och Frida att vi skulle våldgästa Nicole igårkväll. Sagt och gjort. Men det var inte det lättaste. Frida letade bil hela dagen, jag jagade människor som inte gick att få tag i OCH jag sprang även in i Willys (mataffären alltså) kök efter jobbet och vispade ihop en väldigt fin daimtårta och små nougatkakor som jag hade med mig. Sedan åkte iallafall jag och Frida ut till Nicole, knackade på, störtade in och gastade "Heeeeeeej Nicoooooooole!". Och hon hade ingen aning. Underbart alltsåe! Lite senare kom även Karro & Björn instövlande så hade vi en lång fin fika med en massa skitsnack. Ni är fina ni!


Jag och min Nicole. Måste hon flytta så långt bort?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0