Ni skulle ha sett mig.

Haha ni skulle ha sett mig förut när jag drog iväg mamma på en minipromenad med kamerorna i högsta hugg. Jag orkade inte direkt byta om och det var ju faktiskt mörkt ute, och tur var väl det! Min utstyrsel bestod av min rutiga OnePiece, stövlar, vinterjacka, postenvantar och en blå toppluva. Såg helt sjukt ut. Och inte blev det några bra bilder heller. Har kommit på att jag verkligen skulle behöva ha ett stativ. Jag menar, jag har ju inte alltid tillgång till saker, eller lust till att bygga upp något sånt här:


för att ta en bild som denna:


Det känns ju lite väl over-kill om ni frågar mig... (det är förövrigt uppbyggt med två skokartonger, en hög med tidningar och mammas kompaktkamera-stativ om någon av er inte ser vad den kaos-artade högen består av.)

Det gäller bara att ha lite fantasi när man inte har tillgång till grejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0