Mythos & Frances.

Mamma har tjatat ihjäl sig de senaste dagarna på att vi skulle åka ut och hälsa på Mythos. Ändå är hon livrädd för alla hästar när vi väl är där ute. Men iallafall, vi åkte ut till dem idag i det dimmiga och kalla vädret. Mythos hade växt ännu lite mera och såg allmänt tuffsig ut. Och för att inte tala om Frances, jag kan faktiskt hålla med Jan's uttryck "den där skogshästen". För det är precis så hon ser ut. Närmare en decimeter päls, travar-man och tjockis. Haha. Dessutom kan man verkligen se hur lika Frances och Mythos är nu. Likheterna är slående. Underläppen finns där ibland även på Mythos... Haha, sötisar-






Typ såhär intresserad var Frances av att stå framför kameran, inte var hon intresserad av att hälsa på oss särskilt länge efter att hon hade insett att morötterna var slut heller. Hon kollade på mig och mamma med en blick som sa lite "Vad gör ni här? Ni stör mig när jag äter mitt gräs!"

Men har han inte blivit stor? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0