Mingelparty på Apoteket.

Nu har jag precis kommit hem från det lilla mingelpartyt på Apoteket. Det var jättetrevligt med både bubbel och snittar. Jag och Karro hade verkligen stålsatt oss för att inte köpa något. Det gick faktiskt bra, ett tag... Fram tills en tjej där insisterade på att sminka både mig och Karro. Och det blev ju sjukt bra. Mina finnar döljdes ju helt fantastiskt bra, plus att allt mineralsmink kändes så lätt. Så ja. Jag gick ut därifrån ett par hundralappar fattigare men ett mineralpuder, en puderborste och en concealer rikare. (Och en goodiebag förstås!). Mineralsminket och puderborsten var från märket idun, och concealern från apoliva, så det är ju bra grejer!



Och på torsdag, då jäklar anamma hörrni!



Jag och min karro för ganska exakt tre år sen. Tiden går fan fort när man har roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0