Mattias Klum.

Ikväll ska jag på föreläsning på Wisby Strand. Föreläsaren är Mattias Klum, en stor förebild till mig, framförallt i foto. Han tar sjukt fina och häftiga bilder och till större delen (eller ja, typ alltid) tar han natur och djurfotografier. Det är även något som jag tycker är väldigt roligt, framförallt djur. De är så oförutsägbara och man måste vara med på en gång eftersom man ofta bara har någon milli-sekund på sig för att ta den perfekta bilden. Jag menar, man kan inte säga åt ett djur att hålla en pose. Haha. Han har även fått ett par av sina bilder publicerade på omslaget av National Geographic. Så det ska bli riktigt riktigt roligt. 

Gå in och kolla på alla fantastiska bilder från alla världens hörn på Mattias Klums hemsida!




Sist jag var på Wisby Strand såg det ut såhär:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0