Massage idag igen.

Idag var jag på massage igen, min andra halvtimme som jag fick av Elias. Det var helt sjukt skönt idag igen, men idag fokuserade hon lite mer på mina armar. För det ligger nämligen till så här: (håll i er nu) Mina armmuskler gör så att mina axlar faller fram/dras upp vilket gör att hela ryggen, nacken och skulderbladen blir jättespända och fulla med spänningar. Det är alltså mina armmusklers fel. Där ser man. Jag fick även 10 extraminutrar eftersom mina muskler inte ville ge sig, sen var hon tvungen att sluta när hennes nästa kund kom. Snälla hon!

Men nu är speciellt min högerarm helt trött och öm, stackars armen. Plus att hon var förvånad att min underarm + hand och fingrar fick tillräckligt med blod och inte domnade bort ibland eftersom mina fina små armmuskler är så spända att de typ borde täppa till både blodådror och nerver. Haha. Så jag har fått i uppdrag att "för guds skull slappna av lite mer, och stretcha framförallt armarna minst fem gånger i veckan." Liten bassning där ja.




I morgon ska jag med karro till Apoteket på kvällen och inviga deras sminkavdelning tror jag. Trevlans trevlans! :)


ta mig tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0