Jag köpte dem.

Skorna jag skrev om i föregående inlägg är påväg hem till mig nu. Jag tänkte att jag kollar på dem en sista gång idag, sen glömmer bort dem. Då ser jag att de idag har blivit rea på have2have.se och att de skorna nu bara kostade 300 riksdaler och de fanns även i min storlet. Som hittat tänkte jag och klickade hem dem. För mina andra skor som jag köpte förra hösten tror jag att det var, har jag använt mycket mycket flitigt och de börjar gå hål i lite här och var, så de läcker in så fort det är lite blött ute. Alltså var det ganska bra att köpa ett par nya skor nu. Ifall någon undrade... ;)



Klicka för att förstora bilden
De här skorna alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0