Hihi vad roligt!

Min bild, som jag inte tyckte var så bra. Var tydligen bra. Jag fick nämligen ett mail via flickr tidigare idag.

"Hej!

Jag heter ------- ---------- och jobbar på Räddningstjänsten Västra Blekinge och jobbar med den fototävling vi har just nu.

Ditt bidrag är ett av de fem utvalda finalisterna.
Jag behöver ditt fullständiga namn och kontaktuppgifter.
Var god maila dem till ------------.com

Din bild kommer, så fort vi fått ditt fullständiga namn, att publiceras på våran facebook(facebook.com/raddning) och våran hemsida (raddning.com).

/-------- ------------
"


Så även om det inte är någon jättestor tävling eller så, så är det ju sjukt kul. Topp fem liksom, vem hade trott det? :)

Kommentarer
Postat av: L

Duktiga du!:)

2011-10-12 @ 16:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0