Hemma.

Nu är jag hemma igen, men bara en liten stund. Rättare sagt typ en och en halv timme. Sen är det dags för att åka iväg på hockeymatch. Elias spelar sin första match för den här säsongen, så det måste man ju se. Igår var det jättemysigt, vi hoppade över a-lagsmatchen och köpte istället lite godis och såg på film hela kvällen. Det fick bli Ironman 2. Riktigt bra film, men ettan är nog ändå bättre, som vanligt alltså. Men vi var så hemskt trötta båda två så framåt elva halv tolv gick vi faktiskt och la oss. Så närmare 12 timmar sömn fick vi i natt. Skönt! Idag på förmiddagen har vi slötittat lite på reprisen av idol, och så har jag hjälp Natalie att sätta ihop ett fint litet fotoalbum. Något jag verkligen ska göra snart. Jag ska bara få tummen ur arselt och beställa hem en jäkla massa bilder, sen gå iväg och köpa en massa fotoalbum i massa olika storlekar så ska jag sätta mig någon dag eller helg och pyssla ihop det. Ett till Barceona, ett till Berlin, Turkiet, Kroatien, London, ett till alla treafester, ett till WTAI, osv osv. Det är ju faktiskt roligt att ha. Tänk om datorn pajjar liksom. ajj. Vågar inte ens tänka på det... 

Nej nu ska jag försöka fixa en bild till veckans fotosöndag. Sen när jag är klar med det är det nästan dags att glida iväg till ishallen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0