Helt sjuuuuuuuuuukt!

Karro har hängt hos mig hela kvällen. Och vi har i princip bokat en resa. Vi vill bara få ett svar från stället vi bokar ifrån, och sen ska vi boka. Antagligen får jag uppgiften i morgon. Jag döööööööör. Beräknad restid: 2 månader & 14 dagar. Jag dör, på riktigt alltså. Vi ska bara hitta något smidigt abonemang/kontantkort som vi kan ha när vi är iväg så att det inte kostar 15-20kr/minuten att ringa hem till våra pojkisar.... Det kommer nog helt klart bli det svåraste. Min älskade pojkvän. Jaja. vi överlever förhoppningsvis

Men iallafall, det ska bli gaaaalet roligt! Vi har antagligen utökat resan med ett till land. Så om allt går som det ska så är vi om tre månader blekfisar och nyanlända i Thailand.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0