Hej igen.

Ursäkta den dåliga uppdateringen, men jag har haft annat för mig, och har vart hemskt trött. Så ni ska få en snabb sammanfattning om vad som hänt sen sist.



Torsdag: Jobb både dag & eftermiddag sedan gjorde jag tre satser chokladtryffel. 

Fredag: Jobb och sen hem till Frida en sväng och sedan hem till Elias och vi gjorde en Marängtårta a la Sofie, och hela gick åt under kvällen. Det blev även lite film och Idol.

Lördag: Mys hos Elias, sen hem göra två till marängtårtor, sedan göra sig i ordning och tampas med både dålig hårdag, dålig sminkdag OCH dålig kläddag. Herregud. Men det gick väl tillslut iallafall. Sen stressa ut till ishallen för att hinna se en halv period av Elias match, sedan fick jag kila iväg och hämta upp Alex & Julia för att åka ut till Karro. Där väntade trevligt sällskap och god mat. När all mat var uppäten var det dax att kila in till stan igen. Hej nära-döden-upplevelse. Haha, sjukt kul. Sen blev det en galen utekväll med mina bästa! Fantastiskt.

Söndag: Åt en lång frukost och sen åkte jag ut till ishallen igen för att kolla på andra halvan av Elias match. Sedan blev det myskväll med Elias. Riktigt välbehövligt!

Måndag: Jobb både dag & eftermiddag. Sen hämta ut skorna, och sen dog jag på sängen framför tvn..

Tisdag: (LÖÖN) Jobb, sedan in på stan och ha en lååångfika med Julia, riktigt trevligt! Var ju ett tag sen nu. Sedan inhandlade jag några fotoalbum som jag ska ha sen när jag har fått hem alla bilder från fujidirekt.



I morgon är det jobb både dag & eftermiddag igen, sen är det direkt hem till Elias för lite mys och även Greys Anatomy! Och så får jag ju lön i morgon igen ja! Yey!




Och så en bild på Julia från ett tag sen (helt ärligt, så kom jag på att den här bilden fanns bara för att vi pratade om den idag. haha).


Kommentarer
Postat av: JOZ♡

Hej! Kika gärna in på min blogg och säg vad du tycker! Bra/dåligt? Skulle du vilja komma tillbaka? Hoppas du får en bra dag! Kram

2011-10-25 @ 19:43:36
URL: http://bedeliciious.blogg.se/
Postat av: JOZ♡

Hej! Kika gärna in på min blogg och säg vad du tycker! Bra/dåligt? Skulle du vilja komma tillbaka? Hoppas du får en bra dag! Kram

2011-10-25 @ 19:50:12
URL: http://bedeliciious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0