Godmorgon!

Tänk att det redan är andra oktober idag. Helt sjukt vad tiden går fort. Men det blir väl så när man har roligt antar jag? :)

Idag ska jag leka med min pojkvän, han ska komma hit när han har vaknat och så, så jag skulle gissa på att det inte riktigt är än på ett tag. Jag har iallafall sovit länge i natt, och det har varit helt galet skönt. Hela tolv timmar blev det.

När jag vaknade upp insåg jag att jag hade fått jättemycket fin respons på veckans tema i "fotosöndag". Riktigt roligt faktiskt. Men nu ska jag väl kanske byta om lite så jag är redo för va den här dagen har att bjuda på idag när Elias väl har pallrat sig in till stan... Haha.


Här har ni linnet från igår, men bilden gör den inte alls rättvisa, överhuvudtaget. Tog den bara i all hast i morse. Men då kanske ni iallafall har en ungefärlig uppfattning om hur den ser ut :)

Kommentarer
Postat av: jag

Det där köpte Louise, och jag tänkte typ köpa det, bikbok va? Synd att jag såg det här innan jag han köpa den då... :P

2011-10-06 @ 00:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0