Goddagens.

Även idag har varit en mycket bra dag. Elias kom till mig igårkväll när jag hade kommit hem från brömsebov. Sedan sov han här och vi passade på att sova ut ordentligt, så elva timmar sömn fick vi innan vi gick upp och åt en god frukost. Efter det åkte vi in till stan till "visby-dagen" eller vad det nu var. Vi gick runt lite och Elias köpte en ny skjorta, och jag köpte ett nytt linne. Eller ja, jag betalade inte den kan man säga... haha, tack älskling! Sen vandrade vi runt lite i det fina vädret och när vi hade tröttnat på det åkte vi hem till honom och fikade. Sen lite mys och sen åka hem. Jag ma & pa åt någon "italiensk bricka" full med italiensk mat, skinkor, frukt, ostar, bröd och allt möjligt. Sjukt gott! Så nu ska vi äta lite ben&jerrys. NAMNAM!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0