Fotoalbum.

Nu har jag beställt hem ganska så exakt 1021 bilder till brevlådan, och igår köpte jag 4 stora, 1 halvlitet och 1 litet fotoalbum. Jag lär nog få inhandla flera... Men nu ska jag bara vänta att alla mina bilder dimper ner i brevlådan, och så ska jag köpa något fenomenalt lim och en silverpenna och en guldpenna, sen är jag redo. Redo för att göra en massa fina fotoalbum. Jag har nämligen kommit fram till att man sällan kollar på sina bilder när de bara ligger i femtusen olika mappar på datorn. Så för den här gången (ska framkalla fler bilder såsmåningom, men nu fick det räcka med dem här) blir det en mängd olika album. Det blir: Studenten (mösspåtagning, bal & student), treadagar&treafester, Barcelona, Berlin, London, Kroatien, Gran Canaria, Turkiet, WTAI och Coldplay. Den ni. Så får jag se hur jag lägger upp det hela. Tex Turkiet har jag inte jättemycket bilder ifrån, därför lär det bli i det minsta fotoalbumet. Medan tex studenten har jag huuur många bilder ifrån som helst, så det lär nästan bli två stora fotoalbum. Ja ni fattar, det lär bli en hel del tänkande när jag väl får hem bilderna alltså.

Vår fina uteplats i Turkiet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0