Bråttom bråttom.

Eller ja. Inte jättebråttom kanske. Men nu är jag iallafall klar med min lilla postrunda och har även fått något att äta i magen. Så nu ska jag hoppa in i duschen för att sedan kunna packa i ordning lite kläder och så inför ikväll. Åker ju hem till Elias direkt efter att jag har jobbat klart nu på eftermiddagen. Jag måste ju ta med mig lite valmöjligheter då vi kanske ska och kolla på A-lagsmatchen ikväll, annars blir det myskväll. Så både mjukisbyxor och lite varmare kläder måste ju med. 

Sen är jag jäkligt sugen på att utöka min lilla sminksamling här hemma med fler produkter från gårdagens mingelparty. En ny ögonskugga (vågar nog inte säga vilken färg, haha, men det var häftigt!), en ögonpenna och ett nytt solpuder! :) Men då alla tre från märket Nouba. Sen skulle jag även behöva ha några nya penslar, det börjar bli lite dåligt med sånt här hemma nu. Men allt är ju egentligen investeringar eftersom allt sånt räcker så jääääääkla länge, så varför inte köpa något bra, som skonar huden och som faktiskt också håller länge. Så det ska jag nog göra snart. Får kanske vänta tills lönen kommer. Får se lite hur det ser ut här framöver. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0