Underbar!

Måste bara säga hur sjukt underbar Frances var idag. Jag har aldrig, under mina 5 år (eller är det kanske 6 år nu?) med henne sett eller känt henne gå såhär fint. Helt sjukt. Ni som har vart i stallet och såg när jag red dressyr med henne innan hon fick föl och så, vet ju att det gick ganska bra, vi vann ett par dressyrtävlingar och så. Hon var ju verkligen sjukt fin då, men nu, hon var gaaaalet mycket finare. Kommentaren från Jan: "Jag tror aldrig jag har sett henne gå sådär fint"  tar jag som en ordentlig komplimang. Sen att hon inte riktigt orkade allt är ju förståeligt, men med lite skrittpauser då och då fungerade det hur bra som helst. Fina fina finaste Frances!

Märks det att jag är helt lyrisk över ridlektionen eller? :D
finaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0