Rea på HM.se

Fick ett litet tips om att det var rea på HMs hemsida, självklart kunde jag inte hålla fingrarna i styr och klickade mig in på deras hemsida och klickade hem lite grejer. Men faktiskt bara saker jag behövde, bl.a. till Asienresan och bara saker på rean. Halva priser på allt jag köpte, det gillas! Så en bikini, en T-shirt och ett linne fick det bli. Linnet har jag kikat på ett tag nu, och så kom det på rean. Asabra! Och jag har länge letat efter en billig trekantsbikini som jag ska ha med mig till Asien. Jag har ju bara bandana-bikinisar annars (heter det ens bandana? jaja, ni fattar vad jag menar), så en trekantsbikini för att sola bort randen mellan brösten behöver man faktiskt, så det blev bra. Hoppas den passar bara.. det brukar ju vara det värsta med att köpa bikini över internet om inte annat.. Jag visar grejerna när jag har fått hem dem i brevlådan.

Nu ska jag byta om och åka ut till stallet och rida lite. Och jag har fått ridsällskap idag, yey på det, så slipper man vara rädd ensam för den där tanten. Haha. Ikväll ska jag mysa med min pojkvän hela kvällen, så en skön fredag blir det minsann! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0