Lördag 19 november.

Helt sjukt att vi börjar närma oss slutet av november, och att det fortfarande är plusgrader. Sjukt skönt! (Speciellt när man delar ut post på en cykel hela dagarna... Underlättar ju när det inte är snö kan man säga...) Fick också reda på igår att jag cyklar ungefär 1,5 mil varje dag, fem dagar i veckan. 7,5 mil i veckan. Bra jobbat av mig måste jag säga!

Idag är det full rulle igen. Som det har vart typ alla dagar den här veckan. Igår hann jag knappt andas för att det var att fara hit och dit hela dagen. Idag är det typ något liknande. Nu har jag nyligen kommit hem från Elias, och ska vara ute i stallet om ca 30 minuter. Då ska jag rida ut tillsammans med Frida. Trevlans! :) Sen ska jag hem, duscha och göra mig i ordning och sedan in till stan för att träffa Maja och ta en fika. Henne har jag nog inte träffat sen jag var på kräftskiva hemma hos henne, så vi har nog endel att prata om! :) Sen här någonstans ska jag försöka ringa favvislisa, eftersom jag inte pratat med henne heller på år och dagar, alltså en del att ta igen där med!

Sedan ikväll kommer Frida hit, så ska vi äta lite mat tillsammans och sen förfesta för att sedan gå ut och ha en galet bra utekväll. Bara hon och jag.. Haha, kan ju bli helt flippat!

Det är typ min dag idag, hinner nog inte skriva något mer idag, så ha en fin lördag allesammans! :)



Åh, nästa helg är det advent. Då kan man äntligen få börja julpynta lite smått, och kanske baka lite julgodis och bara mysa. Jag tycker verkligen om julen. Underbara årstid. Galet svårt med julklappar bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0