Julmys & vaccination

Idag är det som rubriken talar om, julmys och vaccination på schemat. Först ska jag också försöka hämta en julklapp som jag beställde förra veckan och som nu har anlänt till Gotland. Toppen!:)

Men iallafall så ska jag tillbaka till vaccinationskliniken för att ta den andra av tre sprutor mot hepatit A & B. Sedan så ska jag och Elias julbaka i eftermiddag , det kommer bli Mozartkulor och mandelmassa-figurer. Så blir det sjävklart Greys Anatomy ikväll. Låter som att det här blir en bra dag det med!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan ska jag städa upp lite i mitt rum för att packa lite. Jag åker ju till min bror i helgen. Mycket trevligt!! :)

Och ifall ni undrar varför ni inte får några bilder med inläggen längre, så är det för att jag skriver på iPaden, och på den har jag inga bilder alls faktiskt. Så ni får helt enkelt vänta tills jag orkar sätta igång min dator igen. Hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0