Full rulle.

Idag, eller snarare den här kvällen kommer gå i ett.

Nu har jag nyligen kommit hem ifrån stallet där jag och Frida red ut i skogen. När jag kom hem fixade jag iordning mitt bidrag till morgondagens fotosöndag. Nu ska jag äta något om jag ska klara mig till halv sju ikväll. Efter det ska jag hoppa in i duschen och sedan göra mig lite i ordning, för sedan ska jag träffa Karro en snabbis innan jag Ma& Pa ska och äta på Bolaget och fira mammas vinst i Guldäpplet. Direkt efter det ska jag skyyynda mig till Frida där vi inte ska ha en myskväll. Vi ska ha en inte-gå-ut-kväll. Den ni. Och sedan ska jag åka med Elias hem redan vid tolv då han kommer hem med båten. Huuuur ska detta gå ihop?! Jag vill ju hinna vara läänge med Karro, sitta läänge på resturang med ma&pa, jag vill vara läänge med frida. Men det kommer ju aldrig gå ihop, det fattar jag ju själv. Jaja. Det får bli som det blir.

Nu hinner jag inte hänga här längre. Skriver nog inte i morgon. Så på återseende som man säger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0