Fotoalbum.

Jag har helt enkelt inte haft någon lust att sitta vid datorn överhuvudtaget och så här jag haft en massa annat för mig. Det är alltså därför jag inte uppdaterat på år och dar typ. Men sen sist har jag gjort 6 stora fotoalbum, 4 halvstora fotoalbum och 2 små fotoalbum. Men det har vart riktigt roligt, lite som att uppleva allt igen :)

Sedan har jag och karro även vart och vaccinerat oss. Jag har dock två sprutor kvar, en om ca 3,5 veckor, och en sedan när vi har kommit hem igen.

Min tjockishäst, Frances alltså, har kommit tillbaka till stallet, så jag har fått uppdraget att rida igång henne. Jag har även klippt av hennes decimetertjocka päls och ryckt av ett par decimeter av hennes man, så nu börjar hon ju se ut som en häst igen! :)

Jag karro, tom och micke var även på GGN, och det var riktigt roligt och mysigt där ute i skogen. Det var ju sjukt varmt, så vinterjackan och långkalsongerna var ju inte riktigt nödvändiga kanske. Lite bilder kommer i ett senare inlägg.

Och så har jag hunnit med en postfest och en galen utekväll. Även ett par myskvällar med min pojke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0