Förkyld.

Känner att jag bara blir mer och mer förkyld för varje minut som går. Näsan blir mer och mer täppt, bihålorna börjar göra lite smått ont, och känner mig trött och hängig. Jag orkar och hinner inte bli sjuk nu! Jag behöver jobba jobba jobba och sen umgås jättemycket med nära och kära efter jul och sen åka iväg. Ingenstans här finns det planerat någon sjuktid. näpp. 

Kollade förresten på min och Karros lilla flygbiljett. Inte bara så liten heller. 6 flygresor redan inbokade och de ska bara ta oss fram och tillbaka. Det kommer bli otroligt kul! :))




och en fjäder vill jag tatuera in. Eller en astöntig mening, på ett annat språk för att folk inte ska mobba mig. Haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0