En bättre lördag!

Idag har det verkligen vart en bra dag. Jag har umgåtts med så många av mina fina vänner, så det har verkligen vart roligt!

Så min dag idag har verkligen vart fullspäckad. Började dagen med en skön sovmorgon, sedan vid lunch åkte jag ut till stallet och red ut tillsammans med Frida och Alice. Sedan åkte jag hem och duschade lite snabbt för att sedan åka iväg till Johanna och fika lite. Det var verkligen jättemysigt att träffa henne igen, vi hade verkligen mycket att ta igen!

Sedan åkte jag hem, och på bilfärden hem hann jag med att ringa till Lisa och köra en snabbuppdatering om den senaste tiden. Och sedan hem och äta lite och sedan vidare hem till Alex. Där väntade både han, Julia och Linnea. Vi tog oss upp till bowlinghallen där vi hade en bana på discobowlingen, den ni! Riktigt roligt, sedan åkte vi tillbaka till Alex där vi spelade spel och snackade skit. Toppenkväll alltså! :)

Sen fick jag även ett sms av min kära pojkvän att han kom hem nu inatt istället för i morgon natt. Underbart bra, så därför ska jag leka med honom i morgonkväll :))

Nej, godnatt med er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0