Plugga? Det är frågan.

Fick hem en katalog från LIU (linköpings universitet) idag och hittade ett program som jag verkligen kan tänka mig att läsa. Det kändes liksom, jag. Sen kom Nicole och sa att det programmet även fanns i Stockholm, på Karolinska, också. Så nu har jag nästan bestämt mig för att plugga i höst faktiskt. Sjuuukt. Fick lite småpanik över det såhär på kvällskvisten. Men det var lite skönt, för då slapp jag ha panik över min och Karros asienresa för några sekunder. Haha. Galet att vi åker om 1 månad och 2 dagar. 

Och om någon är nyfiken så är det isåfall Medicinsk Biologi det kommer bli. (Så heter det iallafall på LIU, något annat, men liknande på KI)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0