Hälsoresa?

Jag har kommit på att min och Karros Asienresa kommer komma väldigt lägligt efter julen. Eftersom asiatisk mat är inte direkt något man blir tjock av, och så dricker man ju mycket vatten och äter mycket frukt och sådär. Det är verkligen något jag kommer behöva efter den här julen. Herregud vad onyttig jag är och vad mycket skräp jag äter. Massor med julgodis, peppargodis och allt möjligt skräp äter jag, varje dag. Det är tillochmed att jag har börjat överväga att börja springa lite, ta med träningskläderna till fastlandet över jul, eller se till att faktiskt träna lite när vi är iväg i Asien. Och ni som känner mig vet att det verkligen inte är jag. Knappt något jag brukar överväga.

Men jag tänker inte ändra mina matvanor nu innan jul. Jag har massor av godheter som måste ätas upp, vilket jag med nöje kommer att göra! Haha.





Förövrigt är jag hemskt nöjd med att ha fått ett "inne-jobb" på posten nu. Vilket innebär att jag, istället för att cykla runt på Terra Nova i kölden hela dagen, så jobbar jag inne på posten och sorterar lite och har mig. Fantastiskt skönt idag när alla kommer tillbaka dyblöta och genomfrusna. Hehe.

Kommentarer
Postat av: nicole

du glömde alkoholen.

2011-12-20 @ 10:36:14
Postat av: k

Yes, du glömde alkoholen.

2011-12-26 @ 20:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0