Ekonomisk.

Jag har beställt hem en klänning till julafton. Men inte bara till julafton, utan även till nyår. Och så är den lite sommrig, alltså kan jag ha den i Asien, och i sommar också. Det är alltså en och samma klänning jag pratar om. För vem märker egentligen att man har samma klänning på jul & nyår, ingen, eftersom man firar med olika människor. Okej, nu vet ju ni här att jag kommer ha samma, men ingen av er kommer se mig båda gångerna. Så jag bryr mig ärligt inte. Den kommer från Nelly och är lite fin faktiskt.

Sen var jag och hämtade min julklapp från posten idag. Ni får nog se en liten bild nu någon dag på den för att ni ska få se hur liten och söt den är! Jag kände mig lite vuxen när jag, samtidigt som jag packade upp paketet, såg på mitt i naturen. Haha. Bra program, eller hur Johanna? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0