Det börjar närma sig...

Nu börjar vår resa närma sig med stormsteg! Eh, HJÄLP! Så iallafall så var jag och Karro på stan idag för att fixa lite inför resan, bland annat att storhandla på Apoteket. Hela kalaset slutade tillslut på närmare 1500:- . Haha helt sjukt. Om ni inte har sett någon med en överfull korg på Apoteket, så borde ni ha vart där i morse. Haha, måste ha sett sinnessjukt ut. Men nu är det iallafall bara 11 dagar kvar.

Sedan har jag umgåtts en hel del med min fina pojkvän idag, och han är ju helt galet söt! :) Just nu är han och tränar, men sen ikväll så ska vi se på någon av Harry Potter-filmerna, antagligen femman. Mys!

Så våldgästade jag, Ellen och Ellen Nicole tidigare idag, eftersom Nicole egentligen inte hade tid att träffa oss. Fantastiskt bra blev det. Efter lite letande runt om i träkumla alltså. Så fick jag även träffa lilla Mythos. Söta lilla häst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0